Noriu sulieknėti

/ Tinklaraštis / Noriu sulieknėti

budora-suliekneti-bendraminciaiArtėjant vasaros sezonui vis aktyviau dailiname savo kūno linijas.
Tad nusprendėme su jumis pasidalinti keliais paprastais triukais, kurie padės sulieknėti.

 

 

#MUZIKAbrigita-muzika
Britų mokslininkai ištyrė, kaip muzika veikia apetitą. Valgant rekomenduotina klausytis klasikinės muzikos, bliuzo ar džiazo, mat būtent tokia muzika leidžia maistu mėgautis ir valgyti jį lėtai. O ilgas maisto kramtymas – vienas iš geriausių sprendimų, norint numesti svorio. Nustatyta, kad malonios melodijos paaštrina skonio pojūčiius, todėl greičiau pasisotinama.

#GERAI IŠSIMIEGOKITE
Jei per mažai laiko skiriate miegui, tai ne tik esate nuolat pavargusi, bet ir kalorijų tikriausiai suvartojate daugiau nei įprastai. Ar pastebėjote, kad tinkamai nepailsėjus, padidėja apetitas ir žymiai stipriau norime pasilepinti gardesniu kąsneliu?
Pasirūpinkite, kad jūsų miegas būtų ne trumpesnis nei 6,5 val. per parą ir jūsų figūra jums atsidėkos!

#VALGYKITE PRIEBLANDOJEb-noriu-suliekneti-maistas-tamsa
Yra nustatyta, kad pritemdę šviesas suvalgome beveik penktadaliu mažiau nei valgant ryškiai apšviestose vietose.
Tad romantiška vakarienė yra visapusiškai geresnis pasirinkimas nei greito maisto užkandinė 😉

 

#ATRASKITE BENDRAMINČIŲ
Juk visi puikiai žinome patarlę – vienas lauke ne karys!
Paskatinkite draugę kartu mesti svorį.
Taip lengviau! Galėsite viena kitai padėti, palaikyti ir padrąsinti tomis akimirkomis, kai norėsis viską mesti… Ir pulti prie artimiausios saldainių parduotuvės :)
Jei tokio žmogaus šalia neatrandate, galite lankyti grupines treniruotes arba sportuoti individualiai su treneriu.

budora-noriu-suliekneti-nevalgyti-prie -tv#VALGYDAMI NEŽIŪRĖKITE TELEVIZORIAUS
Nevalgykite, jei žiūrite televizorių, skaitote, esate prie kompiuterio ar dirbate.
Valgydami visą dėmesį skirkite būtent maistui. Valgykite ramiai, venkite įtampos ir bet kokių išorinių dirgiklių, pajauskite maisto skonį.
Kai visas dėmesys skiriamas maistui, sotumo jausmas ateina greičiau.

 

#SVERKITĖS 2-3 KARTUS PER SAVAITĘbudora-noriu-suliekneti-sverkites
Sverkitės ne kiekvieną, o kas antrą ar kas trečią dieną. Turėkite omenyje, kad per 24 valandas neįmanoma numesti svorio, o kai svarstyklės rodo tuos pačius skaičius, motyvacija mažėja.

#RINKITĖS MAŽESNES LĖKŠTES 
Ar pastebėjote, kad didelėje lėkštėje porcija neatrodo tokia jau ir didelė, tad leidžiate sau suvalgyti daugiau? Ir atvirkščiai, maža porcija mažoje lėkštėje atrodo gana didelė?
Apgaukite save: valgykite iš mažų lėkščių arba serviruokite maistą taip, kad lėkštė atrodytų gerai pripildyta.

#ILGAI KRAMTYKITE
Kiek laiko skiriate valgymui? Kada paskutinį kartą leidote sau ramiai atsisėsti ir pavalgyti?
Valgyti patartina ne mažiau kaip 20 minučių, lėtai kramtant kievieną maisto kasnelį. Dažniausiai po tokio laiko ateina sotumo jausmas ir jūs išvengiate persivalgymo.

 

Sąrašas reguliariai pildomas.
Taip pat kviečiame užsiregistruoti į NEMOKAMAS bandomąsias kūno tobulinimo treniruotes moterims http://sportas.budora.lt/kuno-tobulinimo-treniruotes/